Žiadne produkty
UPS (U nás na Slovensku pod názvom Slovak Parcel Service
tel. 02/16 877 )
Váha zásielky | Hodnota zásielky do 50 € | Hodnota zásielky od 50 € | Hodnota zásielky nad 150 € |
0,01 kg - 15 kg | 4,29 € s DPH | 2,98 € s DPH | ZDARMA do 15 kg |
Pri zásielkach nad 15 kg a pri nadrozmerných (neforemných) produktoch sa cena prepravného účtuje individuálne po dohode so zákazníkom.
V cene prepravného je zahrnutá aj suma za dobierku!
Upozornenie: Pri zásielkach, ktorých objemová hmotnosť je väčšia ako skutočná hmotnosť, sa cena za prepravu určí podľa objemovej hmotnosti. Objemová hmotnosť v kg sa vypočíta podľa vzorca: (dĺžka x šírka x výška v cm) / 5000.
Doručenie tovaru sa štandardne uskutočňuje v pracovných dňoch medzi 9 - 16 hod. Pred dodaním tovaru Vás kuriér SPS bude telefonicky kontaktovať s upresnením dňa a hodiny doručenia. Tovar Vám bude doručený za prvé zamykateľné dvere na dodaciu adresu. Tovar sa platí kuriérovi v hotovosti - dobierka.
PARCEL SHOP (Na Slovensku pod názvom Slovak Parcel Service
tel. 02/16 877 )
!!! Vzľadom na aktuálnu výnimočnú situáciu je tento spôsob doručovania dočasne pozastavený !!!
Váha zásielky | Hodnota zásielky od 0 € do 149,99 € | Hodnota zásielky nad 150 € | |
do 15 kg | 2,70 € s DPH | ZDARMA do 15 kg |
V cene prepravného je zahrnutá aj suma za dobierku!
Vašu objednávku je možné zaplatiť v PARCEL SHOPe v hotovosti alebo platobnou kartou.
Parcel Shop je miesto, kde si príjemca môže vyzdvihnúť svoju zásielku.
Disponuje širokou sieťou Parcel Shopov, ktorá pozostáva z viac ako 160 odberných miest po celom Slovensku.
Parcel Shopy sa nachádzajú v dobre dostupných miestach (vo väčšine v obchodných centrách) s možnosťou bezproblémového parkovania.
Zásielku si môžete vyzdvihnúť podľa otváracích hodín jednotlivých Parcel Shopov.
Otváracie hodiny a zoznam Parcel Shopov nájdete tu KLIK
Väčšina z nich je Vám k dispozícii aj počas víkendov.
Keď kuriér odovzdá zásielku do Parcel Shopu, príjemca je okamžite informovaný prostredníctvom SMS o jej uložení, preto je nutné zadať správne mobilné telefónne číslo vo formáte 09XXYYYOOO(bez medzier a medzinárodnej predvoľby).
Na aké zásielky možete využiť Parcel Shop:
- zásielka, ktorá pozostáva len z jedného balíka
- balík, ktorého najdlhšia strana nepresahuje dĺžku 80 cm
- balík, ktorého súčet obvodu a dĺžky nepresahuje 200 cm
- balík, ktorého hmotnosť je menšia ako 15 kg
V prípade, že náhodou Vaša zásielka bude väčšia ako vyšie spomínaný rozmer, budeme Vás kontaktovať.
Na čo musím dať pozor pri preberaní zásielky od prepravcu a čo mám robiť, keď je zásielka poškodená?
Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu (prebratia z Parcel Shopu). Neskoršie reklamácie prepravca UPS neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska logom DT, balík z Parcel Shopu neprevezmite a informujte nás (telefonicky, mailom). Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. V prípade potreby neváhajte využiť zákaznícku linku spoločnosti UPS 02 / 16 877 .
Bezprostredne pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať nasledujúce:
- spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom DT, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu (kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky)
- či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný (ak sa jedná o výrobok, ktorý nebol objednaný, tovar nerozbaľujte, neotvárajte, inak nebude možné ho vymeniť)
- či je výrobok v neporušenom stave (nepoškodený), tzn. či nemá zjavnú vadu