Nabíjacia stanica IMMAX EV/PHEV AC Type 2 22kW cestovná
Predstavujeme IMMAX nabíjaciu stanicu pre elektromobily EV/PHEV, ktorá ponúka špičkový výkon a moderné funkcie pre efektívne a pohodlné nabíjanie vašich elektromobilov a plug-in hybridov.S inovatívnou fu
Predstavujeme IMMAX nabíjaciu stanicu pre elektromobily EV/PHEV, ktorá ponúka špičkový výkon a moderné funkcie pre efektívne a pohodlné nabíjanie vašich elektromobilov a plug-in hybridov. S inovatívnou funkciou Plug&Play môžete túto nabíjaciu stanicu ľahko pripojiť a používať bez zložitej konfigurácie, nabíjanie vozidla sa spustí automaticky po pripojení nabíjačky k vozidlu. Táto nabíjacia stanica je vybavená káblom, ktorý na jednej strane disponuje konektorom CEE a na druhej strane zástrčkou typu TYPE-2, čo umožňuje kompatibilitu so širokým spektrom elektromobilov a plug-in hybridov. S výkonom 22 kW je ideálny pre rýchle a efektívne dobíjanie, či už ste na cestách, doma alebo na nákupnom parkovisku. Jeho kompaktný dizajn a inteligentné technológie zaisťujú spoľahlivú prevádzku a bezpečné dobíjanie. S týmto zariadením získavate flexibilitu (súčasťou balenia je aj adaptér CEE na Shuko 1 fáza) a pohodlie pri nabíjaní svojho elektromobilu kedykoľvek a kdekoľvek.
Výkon a napätie: Nabíjacia stanica poskytuje maximálny výkon 22 kW pri prúde 32A a napätí 380V na trojfázovom pripojení, čo zaisťuje rýchle a spoľahlivé nabíjanie. Kompatibilita: Vybavená konektormi CEE a Typ 2 a adaptérom CEE na Shuko 1 fáze, stanica je kompatibilná s väčšinou elektromobilov na trhu. Dĺžka kábla: S 5 metrovým nabíjacím káblom ponúka dostatočný dosah na flexibilné umiestnenie a pohodlné pripojenie. Funkcia odloženého nabíjania: umožňuje používateľom naplánovať začiatok nabíjacieho procesu na neskoršiu dobu. To znamená, že môžete nastaviť, kedy sa má nabíjanie elektromobilu automaticky spustiť, namiesto toho, aby začalo okamžite po pripojení k nabíjacej stanici. Táto funkcia ponúka niekoľko kľúčových výhod: Úspora nákladov: Využitie lacnejších taríf za elektrinu počas nočných hodín alebo iných časových úsekov s nižšou sadzbou môže významne znížiť náklady na nabíjanie. Optimalizácia energetickej siete: Odložené nabíjanie môže pomôcť znižovať zaťaženie energetickej siete počas špičkových období, čo prispieva k efektívnejšiemu využívaniu energie. Pohodlie: Užívatelia môžu naplánovať nabíjanie tak, aby bolo vozidlo plne nabité a pripravené na použitie v požadovaný čas, napríklad ráno pred odchodom do práce.
Technické parametre:
Európska štandardná zástrčka (CEE červená) 3 fázy Dĺžka kábla: dĺžka kábla: 5 metrov (16,5 stôp) Menovité vstupné napätie: 85-380 V AC Menovité výstupné napätie: 85-380 V AC Menovitý prúd: štandardne 32 A, nastaviteľný 10/16/24/32 A Menovitý výkon: Rýchle nabíjanie: až 22 kW Ochrana proti zvyškovému prúdu: TypA+DC 6mA (30mA AC RCD + 6mA DC RCD). Izolačný odpor kábla: >1000MG (DC500V) Odolnosť kontaktov: 0,5mG MAX Požiarna odolnosť puzdra: UL94V-0 Veľkosť káblového zväzku: 5x6mm2 + 1x0,5mm2 S LED displejom pre zobrazenie teploty, doby nabíjania a skutočného prúdu S ochranou proti úniku, ochranou proti prepätiu alebo nízkemu napätiu, ochranou proti nadmernému zaťaženiu (samočinná obnova), ochranou proti blesku, ochranou proti prehriatiu
Obsah balenia: nabíjacia stanica EV/PHEV AC Type 2 22 kW, adaptér CEE na Shuko 1 fáza, návod
Modely áut s podporou 22kW nabíjania: Aiways U5, Nissan Ariya Audi e-tron 50 Audi e-tron 55 Audi e-tron GT Audi e-tron S 55 Audi e-tron S Sportback 55 Audi e-tron Sportback Audi e-tron Sportback 55 Audi Q4 e-tron Audi Q4 Sportback e-tron BMW i3 BMW i3s BMW i4, Mercedes EQA BMW iX3 Citroen e-C4 Citroen e-Space Tourer XS Citroen e-SpaceTourer M Citroen e-SpaceTourer XL CUPRA el-Born Dacia Spring Electric DS 3 Crossback E-Tense Fiat 500e Fiat 500e Cabrio Fiat 500e Hatchback Fisker Karma Ford C-Max Energi Ford Focus Electric Ford Mustang Mach-E ER Ford Mustang Mach-E SR Honda e Honda e Advance Hyundai IONIQ 5 Hyundai IONIQ Electric Hyundai Kona Electric Chevrolet Spark Jaguar I-Pace Kia e-Niro Kia e-Niro, Peugeot Ion Kia e-Soul Lightyear One Mazda MX-30 Mercedes B Class E-Celi Mercedes EQC 400 4MATIC Mercedes EQV 300 Extra-Long Mercedes EQV 300 Long Mercedes S500 PHEV Mercedes Vito E-Cell Van MG MG5 EV MG ZS EV Mini Cooper SE Mitsubishi Outlander Phev Mitsubishi-I Miev Opel Ampera-e Opel Corsa-e Opel Mokka-e Opel Zafira-e Life M Opel Zafira-e Life S Peugeot e-2008 SUV Peugeot e-208 Peugeot e-Traveller Long Peugeot e-Traveller Standard Polestar 2 Porsche Panamera S PHEV Porsche Taycan 4S Plus Porsche Taycan 4S Seres 3 Porsche Taycan Cross Turismo Porsche Taycan Turbo Porsche Taycan Turbo S Renault Fluence Renault Kangoo Maxi ZE 33 Renault Twingo Electric Renault Zoe ZE50 SEAT Mii Electric Smart EQ forfour Smart EQ fortwo cabrio Smart EQ fortwo coupe Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV 80X Škoda Enyaq iV RS Teslá Cybertruck Teslá Model 3, Renault Zoe ZE40 Teslá Opel Zafira-e Life L Teslá Model Y Teslá Roadster Teslá S/X, Chevrolet Volt Toyota Prius Vauxhall Ampera Volkswagen e-Golf Volkswagen e-Up Volkswagen e-Up! Volkswagen ID. Volkswagen ID.3 1st Volkswagen ID.3 Pre Volkswagen ID.3 Pre S Volkswagen ID.3 Pure Volkswagen ID.4 Volkswagen ID.4 1st Volkswagen ID.4 Pre Performance Volkswagen ID.5 Volvo V60 PHEV Volvo XC40 P8 AWD Wolkswagen ID.3 Pre Performance